tisdag 17 januari 2012

Frågeformulär - morning

Fräsch idag?
-Jajemensan! The sky is the limit, always!
Träningsverk idag?
-Jaa lite smått här och där. Det är som det ska vara! Nothing major, kroppen känner sig redo för ett HÅRT, jaaa inge j-vla "mjölke"-träningspass ;-). Bring it on!

Le Body känner sig nämligen redo för ett kombinerat skivstång/spinningpass a 90 minuter ikväll! Det blir första gången jag kör denna kombon. F-n man känner sig som värsta färskingen som får skriva att det är första gången på det här passet eller med den här instruktörer och osv (hela tiden :)). Men jag vill då påpeka (till mitt försvar) att det finns väldigt många pass och väldigt många instruktörer att välja mellan.. (pekpinnarna "haglar" nu genom luften).
Comprende, är det något som är fortfarande är oklart?! Någoot jag måste förtydliiigaaa?? Någon enkrona som fortfarande inte ramlat ner? Någon häst som fortfarande inte infunnit sig i stallet? (drygobert vaknade till *med glimten i ögat*)
Back to the point!
Jo, jag råkade (över)höra två instruktörer som stod och pratade (tisslade) med varandra och fick då höra hur många spinningsinstruktörer det finns (alltså där en annan (moi) håller till), jo över 30 st. olika, hallo treinta  (sen kanske dessa kör 2-3 pass i veckan i olika kombinationer, ja inte bara spinning dårååå), så det tar ju ett tag innan man råkat på alla typer av pass. Speciellt när man har vissa favoriter som man föredrar och speciellt när man inte haft träningskort så länge. But I´m getting there aiieeth?

Gotta split, see ya :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar