söndag 12 februari 2012

Söndagens träning

Nyligen hemkommen från gymmet sedan en timme tillbaka. Dagens träning såg ut som följer:

Promenad i vanligt gångtempo: 6,5 km
Yoga 2: 90 minuter
Gym: 85 min (trots söndag kväll så var det rätt mycket folk..)

På gymmet körde jag i princip bröst för hela slanten. Började med chest press och fortsatte sedan med främst lösa vikter och avslutade i några maskiner igen. Körde helt slut på bröst och körde även lite axlar. Kunde inte hålla mig från pullups heller, men körde bara 2 set. Fick faktiskt ont i vänster axel, så jag fick köra bilen hem med en hand. Hoppas det inte är något allvarligt, utan bara varningssignaler från kroppen att det räckte med träning.

Anledningen till att jag tog ut mig rejält är att jag planerar ha en vilodag imorgon. Kroppen måste återhämta sig för at det ska bli något resultat. Dessutom är det så mycket folk på måndagkvällar så det är ingen ide att träna då.. (om man inte kör något gruppass, men dom är fullbokade).

\Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar