tisdag 27 december 2011

Första inlägg: syfte med bloggen?

Hejsan, jag läser ibland lite hälsobloggar och finner där ofta inspiration till att röra på mig etc. Så jag tänkte hålla den här bloggen till att handla om allt från att promenera till hårdare träning. Ja, allt som hör till hälsa och motion faktiskt. Jag tänkte även att detta kunde vara ett ställe där ett och annat inlägg om personlig utveckling kunna finna sin plats också. För att erhålla en bra hälsa krävs också lite visdom och bra omdöme, något som kanske också finner sin plats.

Vi får se helt enkelt!

Jag vill hålla mitt privatliv utanför, så kommer försöka minimera annat lull lull, jag har valt att vara anonym av olika anledningar, vänligen respektera detta.

När detta skrivs så är jag sjuk och längtar verkligen tills jag blir frisk igen. Det är bara en förkylning jag drabbats av, men ändå. Blir så rastlös av att inte få komma ut och röra på mig. Längtar tills jag får köra ett vanligt träningspass igen. Igår tittade jag på en dvd med Zumba Fitness (basic), försökte även hänga med i några av danserna, bland annat Merengue March, Cuban Salsa mm. Det var kul och utmanande att lära sig koordinationstegen (som stundtals gick väldigt fort kan jag tycka).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar