onsdag 28 december 2011

Mellandagsrea - Träningskläder

Det blev en sväng ner på stan, tog cykeln (såklart) och det var såå skönt att röra sig lite. Då jag inte är någon fantast av att shoppa så blev det bara en affär. Stadium.
Det blev en löparjacka: Adidas Galaxy JKT (Blue/Lime), halva priset och hittade en i min storlek där trådarna fortfarande satt kvar!
Tränings-t-shirt: SOC Tuner Func Tee LL (Turquise S12) (halva priset)
Träningströja: SOC M VS Func TEE S11 (Dark Navy / Orange), den som det står versus på (halva priset enligt prislapp)
Träningsbyxor: SOC Run Wind PT S11 (Black) (även här halva priset :-)), inga bilder, väldig enkla

Känns kanske lite tjejigt att lägga upp bilder på kläder, men vad gör man inte :-)

Vill påpeka att jag inte fått någon som helst ersättning för att göra det här inlägget.






Nu måste jag bara bestämma mig om jag ska gå på spinning ikväll eller om jag måste boka av. Näsan snora rejält efter att varit utomhus, borde nog ta det lugnt. Kanske är det respektlöst att gå och träna (risk för smitta), men jag tror inte jag smittar längre. Det brukar ju folk slänga sig med på jobbet iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar