tisdag 3 januari 2012

Dagens lunch - tonfisksallad

Idag blev det tonfisksallad och vitkålssallad (eller någon form av pizzasallad, lite mindre dressing bara) till lunch. Och lite vitt bröd, (personerna inom mig säger: - fy på dig. (säger den ena).   - de skiter jag i, (blir svaret från den andra)..


Nu blir det ett ägg och lite långsamma kolhydrater (tror jag.., obs, jag försöker bara låta proffsig, no clue egentligen)), morot, kiwi, banan och bapelsin ("släng hit skivan gubbj-vel"). För er som kommer ihåg radioprogrammet (efter tre, tror jag det hette) med Ulf Elfwing, där en yngre person skulle nämna 3 frukter på B, Svaret blev alltså: Banan, Brödfrukt och Bapelsin och sen... Släng hit ....:-).

Träning då??! Japp, det blir spinning ikväll! Jag tror det är lönlöst att försöka få plats på gymmet har jag en känsla av. Har jag dock lite krafter kvar ett cyklingen (och det finns någon ledig plats) kanske jag bränner av några set, får se. Jag kanske avrapporterar. Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar