fredag 6 januari 2012

Dags att stiga upp!

Uppstigning fredag: 04.40 (idag alltså) (väcktes av grannen, antar att det är hockey (från USA) dom tittar på, för det var några som skrek väldigt  högt ("Jaaahhh"), så det blev väl mål). Det är bara att tacka för att jag får tillfälle att ta vara på den här dagen också =). Waaapaaaa! =)

Japp, vill bara stolt meddela att jag varit rätt duktig med att kliva upp resten av denna vecka=). Följande tider steg undertecknad upp:

Mån: 05.20
Tis: 05.00
Ons: 03.40
Tors: 04.30 (tog förövrigt en powernap på ca 45 min på dagen, såå skönt, och man blir superpigg resten av dagen)

Så jag följer en av mina förebilder: Mr Robin Sharma (som alltid stiger upp tidigt för att samla tankarna, läsa ur någon bok, fundera över sina mål etc.)

Dagens träning då?
Hmmm, umm funderar mellan ett vanligt gruppass, typ Step 1 (aldrig varit på) / Jympa/intensiv (heller ej varit på) eller ett vanligt gympass. Jag tycker nog det är lite roligare att köra gruppass. Och eftersom mitt mål inte är att bygga speciellt med muskler utan bli lite allmänt mer "fit" bara så gör jag vad jag känner för.

Jag kanske avrapporterar lite senare vad det blev. Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar