onsdag 18 januari 2012

Dags för ett skivstångspass!

Hör ni hur jag försöker låta positivt taggad?!? Yeah! Neh ärligt känner jag mig lite sliten idag, speciellt skinkmusklerna, och sen känns det både här och där (kan jag lova). Ja egentligen skulle jag nog gärna stå över ett HÅRT skivstångspass just nu. Men istället lovar jag kroppen att försöka att bara köra Yoga imorgon, dvs ta en vilodag imorgon. Dock är kvällspasset redan fullt (yogan alltså), så får väl se hur det går med det.. Finns ett mitt på dagen där det dock finns platser kvar. Kanske ska smita från jobbet ett tag och jobba lite kväll imorgon istället..

Off we go, nu ska det köttas skivstångs intervallpass! Ska jag vara dum nog att lasta på mest kilon i salen elleeerr?? :-) (I know I´m gonna regret this..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar