torsdag 26 januari 2012

Krasslig igen - kvällspasset avbokat!

Blir man trött eller? Har dragit på mig någon mild variant av förkylning, som innebär slem i halsen och sen hosta på detta. Rätt rejäl hosta, men hosta brukar innebära att man är i slutfasen av sjukdom så det är väl bra i alla fall. Var tvungen att ta en vilodag, vill inte bli sämre. Snöt mig idag och fick lite lätt näsblod också, f-n. Det är tecken på att man är sliten när man får känsliga näsborrar, (eller små okontrollerabara spasmer i ögonvrån). Nej, jag lyssnar på kroppen även om jag förmodligen hade orkat med det inbokade skivstångspasset, men då hade jag bara blivit sämre.

Jaja, skönt när man väl tagit beslutat att stanna hemma och slappa. Åka och handla och göra lite sånt som är eftersatt.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar