söndag 8 januari 2012

Morsning

Träningsverk lite här och där, bra bevis på att kroppen känner av träningen (och bygger nytt), gött. Sitter här och filosoferar, funderar på vad dagen kan bjuda på. Tänkte i alla fall börja med ett gympass när gymmet öppnar. Funderar på lite bröst och eventuellt axlar, sen får det nog bli att löpa lite på bandet =). Svettas lite!

Sen hoppas jag att kroppen känner sig pigg för att testa på ett Core Bosu pass senare ikväll (annars blir det Yoga), så jag sparar magmusklerna till det passet. Det är nämligen så att jag fick ingen Core träning igår (på CoreSpinn) eftersom instruktören tydligen hade gjort illa sig i knät och en ersättare fick hoppa in. Så den nya instruktörern körde "Flex" istället. Så då fick jag tillfälle att testa på det, bra. Det var övningar som ämnar att mjuka upp kroppens leder, stretching osv, en hel del utmaningar för mina stela leder/muskler. Inte så ansträngade, men ett bra pass för att få upp vigheten mm.

Ses på gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar