onsdag 1 februari 2012

Le plan - whats up?

Förkylningen blir bättre för var dag, dock fortfarande lock för ena örat och får snyta en hel del grejsimojs från näsan fortfarande och hosta upp lite slem etc, but hallo, no Mayor stuff, right!? Såå jag tänkte smyga igång med ett liiteet liitet träningspass kanske.

Le plan
Tanken är att man smyger iväg till gymmet ikväll (utan att kroppen märker det) för att köra bla nedre rygg. Tjaa, 2 set bara kanske, men jag tror nog att jag börjar med pullups och lite chins. Dock utan att maxa, yes you heard me, drar av på trotteln i god tid innan vi kommer in i det röda området på varvräknaren, okey? Umm.. bara underhålla kroppen, känna lite på styrkan, uthållighet etc. Få kroppen att längta efter mer träning igen osv. You know the drill, sergeant.

Sen lite beroende på hur det känns så backar jag av, lägger i backen, vänder och åker hem, bara putsat lite fibrerna. Yepp. Förvånar alla med ett mycket kort gästspel =)
--> minimal träning, men en liten start för kroppen att förstå att skynda på och bli av med virus och sån skit. Ibland kan det trixet funka!? Yes? :-)

Sen är planen: vilodag imorgon torsdag (om jag inte känner mig helt frisk förstås).
Och förhoppningsvis kan jag ge på kroppen rejält på fredagskväll, alles in prima ordnung? Freitag, yes, det är alltid lite lugnare och den skönaste tiden att träna om man nu måste träna just på kvällen.

Yes? Låter Planen bra? Do we have Ignition på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar