tisdag 31 januari 2012

Onyttigheter i kylskåp - men gott

Kände att det var dags att "rensa" lite i kylskåpet idag när kom hem. När man inte tränar så käkar jag mycket mer onyttigheter. Känns väl mer ok då gissar jag eftersom jag inte jobbat hårt. Hur som haver tyckte jag att det var dags att rensa lite av godsakerna i kylen. Det finns massor där kan jag säga..

Tryckte i mig 2 st. gammeldags mazariner, och jösses va gott det var tillsammans med kaffe och mjölk. Jag kände mig pigg den första kvarten efter också men nu känns det som att kroppen inte tyckte det där var någon höjdare =).


"Syndat" mycket nu när jag varit sjuk... men jag stod bakom en person i kassan i mataffären idag, åhh jösses vad skit hon köpte. Mest sötsaker och olika "bars". Hoppas det var en engånggrej. Tyckte synd om henne, kan inte vara lätt leva på den där födan, sockerkickar, men sen då, ingen ork emellan, dålig mage mm? Behöver jag tillägga att hon såg inte frisk ut heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar