fredag 1 januari 2016

Träningsverk idag!

Oj vilken träningsverk idag! Inte så konstigt då jag fick infallet att göra två gruppass på raken häromdagen. Först ett cirkelfyspass som gjorde en mör och sen efter det så var det dags för ett jympa intensivpass (som jag inte kört på länge). Puh va hårt Alex och Therese kör alltså! De sliter som djur där i mitten och har allas ögon på sig. Det går inte att vara annat än imponerad. Vi andra motionärer försöker hänga på så gott vi kan.
Kände mig uppfylld av endorfiner efter träningen sedan och kunde fira in nyåret i något tröttare skepnad!

Efter intensivpasset hörde jag Therese säga följande: "det var som ett kärnkraftverk därinne".  :-)

(Min egen tolkning: hög energinivå och varmt! Kanske även strålande!)

Gott Nytt År på er!
2016 kommer bli fantastiskt eller hur!! Nu glömmer vi all "galenskap" i världen och försöker göra 2016 till ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar