torsdag 29 december 2011

Äntligen träning igen!

Sådär nyss hemkommen från ett skönt gympass. Gick ut hårt men kroknade fort, ingen uthållighet alls. Efter första Pull Ups passet slog pulsen något enormt! Fick vänta ett bra tag innan hjärtat lugna ner sig. Det gjorde inget att det kom en kille (och hans tjej?) som ville köra emellan. Tycker det är bra när man kan turas om om utrustningen!
Följde planen riktigt bra, började med barrpress (tills den blev upptagen), pull ups (här krokna jag fort) och så vidare. Körde också rejält slut på magmusklerna. Skönt på något vis att köra slut på dom. Gick alltså bara på några få muskelgrupper.

Mer blev det inte, men kände mig rätt slut ändå. Blev iaf liite skakig vilket tyder på att muskeln/musklerna är slut, bueno.

Tränade ca 50 minuter, bra så. Nu är det bara och se hur kroppen (förkylningen) reagerar. Kommer halsontet och storsnuvan tillbaka, or what? Tomorrow will tell, lite träningsverk hoppas jag allt på iaf.
Hur som haver, nu har jag många muskelgrupper kvar att träna framöver, bara jag håller mig frisk.
Så, färdigskrivet för idag. Nu ska jag trycka i mig ett kokt ägg och en apelsin :-) Herrå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar