lördag 31 december 2011

Morgonstatus

Gomorron,

Klockan ringde på 05.30, så det blev lite drygt 6 timmars sömn. Morgonen startade med lugn och ro, och jag kunde fortsätta läsa på en bra bok, (recension kommer). Träningverk finns nu i skinkorna, magen och viss del axlar. Förkylningen känns ändå hanterbar, så kanske ska ta ett lätt gympass och köra lite bröst och eventuellt lite axlar.
Nu blir det frukost, och jag har bemödat mig med att ta en bild på fil och müslitallriken. Snor "idéen" från en av mina favoritbloggerskor jag följer: Denice Lundevall.

Det är min favorit müsli och jag är så förtjust i den att jag även ofta tar med mig en påse även dom få gånger man är på resande fot. (Det är väl ett bra betyg?!)

Müslin består är av märket Goody
Följande står på den blåblanka påsen:
Special Muesli - Luxury Fruit & Nut (A delicious blend of the finest ingredients)
På  påsen finns också en stämpel:
50 % With - Fruit, Nuts & Seeds
Including sweetened dried pineapple, banana pieces and papaya




Den här müslin har jag bara hittat på Lidl, så åker i princip enbart till Lidl för att köpa den här :-) Men god är den, och jag gillar att det är så mycket frukt i den.

OBS. Jag får ingen som helst ersättning för att jag skriver detta inlägg, det är bara ett tips på en bra müsli.

Tipsa gärna om din favoritmüsli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar