lördag 31 december 2011

Sista dagen på året - motion

Jag har inte så mycket att säga, men tänkte önska alla ett riktigt gott slut och även passa på att önska alla läsare av bloggen ett glädjesamt och bra år 2012..

Dagens träning:

Gympass, vid öppningstid kl.09. Rätt lagom med folk men det blev fler och fler folk som droppade in vad tiden led. Jag körde främst bröst och axlar men även lite biceps och ett och annat ryggpass (i väntan på att en viss maskin skulle bli ledig).
Total träningstid: 50 minuter fick räcka (exkl stretching)

Nu har jag tryckt i mig följande för att ge kroppen lite återuppbyggningsmat. Umm, vet att det inte är optimalt med vitt bröd men jag är lite svag för det, men what the heck, jag är ju bara en glad motionsamatör. Tycker därmed att det är ok att äta lite skräp då och då.

Bild på äggmacka (heter brödet ostbräcke?), avokado, tomat och banan.

Fotat av Cykladen (Kamera: Canon EOS 550 D, EFS 18-55 mm, orginalobjektiv)
 Så, det var nog sista inlägget för året! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar