söndag 15 januari 2012

Dagens träning - gym och dans

Så var det dags att summera dagens träning:

Gym: bröst (en j-vla massa set), axlar (bara 3 set) och en aning ben (mitt i princip helt otränade område). Lagom med folk, fanns gott om lediga maskiner / utrustning. Imorgon lär det bli värre, puuhh. Hoppas jag kan vara med på ett Corepass istället för gym. (totalt blev det ca 70 minuter gym)

Danspass (60 min): Mitt andra Fuego-pass (som betyder eldigt :-)) Lite Bachata blev det allt, men jag är såå kaaass på att hålla reda på armarna och benen tillsammans. Och det är juh perfekt, time for improving. Förr eller senare får man grepp om det. Dansen är lite smårolig i alla fall och är något jag aldrig tränat förut.

På vägen hem hade något hänt i en rondell, för det stod en polisbil med blåljus och spärrade av vägen. Tyckte det så ut som det stod en lastbil i rondellen, men var svårt att se vad som hänt. Nåväl det blev till att ta en omväg hem (det var lite småhalt, det kanske var orsaken). Förövrigt: Igår passerades två bilar som nyss hade krockat med varann. Man får vara tacksam att man håller sig ifrån olyckorna, då det är många "tomtar" ute i trafiken och snurrar ibland. Det gäller att vara observant =), man måste tänka till lite extra efter ett hårt gympass då man är rejält trött och lätt blir ouppmärksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar