tisdag 10 januari 2012

I´m back!

Jag har repat mig! YES! So far so good, kroppen verkar ha återhämtat sig (frossan har försvunnit). Har hittills fått behålla frukosten och vätskan (alltså inte spytt upp det). Glad för det! Har pallrat mig iväg till jobbet. Så det var förhoppningsvis bara en kort släng av vinterkräksjukan eller något liknande som jag åkte på igår. Måste vara åratal sedan jag sist spydde, men det gjorde susen, blev mycket piggare efter det.

So I am back, stronger than ever before!! (nåja =), kanske inte riktigt)

Träningsverken har lugnat ner sig, bara lite kvar i bröstet och på sidorna av magen, o aningen nedre rygg.

Hoppas kunna träna ikväll, blir nog gym isåfall, ett litet lättare pass, men det är ju tyvärr knökfullt med folk på måndagar och tisdagkvällar om man inte väntar väldigt sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar