måndag 9 januari 2012

Sjuk igen?

Har man gått och blivit sjuk igen? Som jag skrev tidigare kände jag mig rejält tärd efter lunchen idag. Började småfrysa och greja, vred på värmeelementet, men frös ändå. Trodde jag bara var rejält slut efter gårdagens träning. Men frossan blev värre. Lite senare på kvällen for jag iväg för att jag hade bokat spinning, men när jag väl kom dit kände jag att det är bättre att vila. Så det blev hemgång igen, utan träning.

Väl hemma, kröp jag ner varmt i soffan, men frös ändå och började känna mig spyfärdig, efter att legat någon timme så blev jag tvungen att ta mig upp och kräkas. Vad i h--vete? Har jag fått någon magsjuka or what?? Efter att kaskad kräkts upp allt maginnehåll (som ätits under dagen) så började jag känna mig bättre. Nu har jag slutat frysa och känner mig skapligt pigg men vågar inte äta något, inte ens dricka vatten.

Jaja, får väl se hur det känns imorgon om det bara är något tillfälligt eller om jag åkt på någon influensa eller liknande? Lärdom, inte träna så hårt, det tär på immunsförsvaret som lättare åker på skit.

Det blir alltså en välbehövlig vilodag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar