söndag 22 januari 2012

Inte fått mkt gjort idag..

Kom i säng sent natten som var, och tror ni inte jag vaknade typ 3 timmar senare? Det var magen som knorra och ville göra sig av med all "dålig" mat som konsumerades igår kväll, ni vet tårta och sån (god) skit.
Nåväl, sen var det omöjligt att somna om. Vad gör man dådå? Jo, låg och lyssnade (med lurar) på en ljudbok två timmar, men sen var det ingen idé att ligga längre, så gick upp. Men detta var alltså lite för lite sömn och det medför att jag inte känt mig speciellt pigg idag, och slappat lite för mycket i soffan (halvsovandes). Det känns dock som jag lyckats hejda eventuell sjukdom, så det är jag glad för! Känner mig bra förutom sömnbiten (och träningsverk här och där).

Sååå... Ikväll är jag inbokad på ett Core Bosu pass för första gången. Det ska tydligen innebära övningar med en sån där "halvboll" av något slag. Bål och rygg har jag fattat det som. Det blir i alla fall lite kul att testa något nytt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar