måndag 16 januari 2012

Kvällens träning

Ikväll kommer det vara "smackat" med folk på gymmet så vad gör man då?
Joo, det blir det ett Core gruppass istället. Förhoppningsvis finns det någon ledig plats.
Även om jag fortfarande har lite träningsverk i magen kvar från lördagens magpass så ska det bli skönt att ge på magen en sväng.

För er som inte känner till det.. Coreträning fokuserar sig runt bålområdet, rygg, mage och att ha stabilitet i dessa regioner, även balans tränas.
Det blir första gången med den här instruktören, hoppas det blir bra =).
Jag går kanske in och ser om det finns lite plats på gymmet efter Coren, det beror givetvis lite på hur det känns. Ryggen börjar närma sig att bli helt bra och jag är sugen på att köra pullups och chinups igen och se om ryggen vill vara med. Sist jag körde detta fick jag ju ont i ryggen, men kanske hängde samman med att jag var kräksjuk dagen innan, hoppas att ryggen håller. Gotta try it out baby..

Vi ses på coren! Coren is da place to be tonight!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar