tisdag 24 januari 2012

Mörbultad efter träning

Har nyss kommit hem och precis kommit ur duschen. Har inte så mycket att berätta. Jag har kört skiten ur mig bara.. Nja, höll kanske igen en aning på spinningen, men men. Mycket folk på gymmet, men folk har blivit lite bättre på att ställa sig på sidan och låta folk köra emellan. Bra!

Dagens träning (effektiv):
Skivstång 45 min
Spinning 45 min
Gym, enbart mage tränad, ca 30 min. Magen fick utstå ca 15 set från olika övningar. Slutkörd, även om magen tränas lite under gruppassen blir det aldrig lika hårt som om man kör gym och man bestämmer själv att köra slut på magen.

Känner mig rejält sliten nu och inbillar mig halsont och sådana saker. Ska nog trycka i mig ett par vitlöksklyftor just to be safe =)

Förresten...Vet ni hur mycket vatten jag har konsumerat under träningen idag? Jag räkna ihop alla påfyllningar av vattenflaskan till ca 2,5 liter. Sååå niii kaaan juuuuu ana att jag har svettats!! =) (mitt sätt att försöka hävda att jag faktiskt kört hårt, ge mej lite beröm nu..hörni... =))

2 kommentarer:

  1. Hahaha Bra jobbat! *berömmer* ;)

    Nä på riktigt - jävligt bra jobbat! Förstår att du är slutkörd! Och jag är också en sån som dricker jävligt massa vatten när jag tränar, det är nog tur det :)

    SvaraRadera
  2. Åhåjaa, tack tack *känner mig så stolt* =). O du då? Satan i gatan vad du kör på tjejen. Tränar hårt, tar dig in i nya comfortzoner. Tar dig upp i ottan också och hittar på olika sätt att träna utomhus etc. BRA DÄR! KRED! =)

    Jo, jag svettas ju som en läckande vattenpump när jag tränar, så måste dricka annars får jag huvudvärk och vätskebrist. Fast kan väl erkänna att det blev till att springa och kissa en del igår kväll.. =)

    En annan sak: En mycket vältränad instruktör sa dock att ju mer vältränad man är desto mer svettas man. Det gjorde mig glad =) Vet inte om det stämmer, men tills vidare tror jag på det =)

    SvaraRadera