tisdag 31 januari 2012

RENODLING - Rensning

Bättre och bättre dag för dag :-) Fortfarande rosslig och snorig, men imorgon tror jag att jag kan gå loss lite lätt på gymmet. Ska dock försöka undvika att bli andfådd. Blir tillräckligt andfådd av att skrapa rutorna på bilen, både in och utsidan :-)

Sen måste jag försöka bli av med lite skit som bara ligger och skräpar. (suger energi). Fortsätter alltså rensa, det är jobbigt, men skönt när det är gjort. Jag velar som f-n om jag ska behålla eller ej.. =)

Lämna till auktionsbyrå (alternativt orka fota och sälja på Tradera, kasta?)
Nintendoprylar - 8bitars och massa gamla Game & Watch spel, Gameboy etc.
Bilstereo - Blaupunkt (anv. ej, om ej går att sälja, kasta)
CD-ställ (anv. ej, om ej går att sälja, kasta)
Två stycken stolar från 1930talet (behåller 2 st.).
Gamla mobiler som bara ligger och skräpar (Tradera?)

Till våren / sommaren, sälj master, segel/mastbag och bom. Annars kasta.

Övrigt att fixa
Cykel: Vita Crescent, spar jobbet till sommarn om det inte krisar. Flytta reglage och skruva fast vajer, ev byta vajer.
Sortera /samla ihop elektronikprylar, rensa skit som inte kommer till användning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar