söndag 22 januari 2012

Snöigt ute inatt- home sweet home

Så var man hemma igen (skönt), suttit i bil ca 30 mil tur och retur idag, varav jag körde hem. Har som jag nämde tidigare varit och gratulerat en 50 åring. Klart värt att åka, man måste hålla kontakten och det uppskattades att vi åkt en bit för att hälsa på, knöt lite närmare kontakt med vissa vilket också var positivt.

Det var stundtals snöigt på vägen hem så tog det lugnt för att vara på säkra sidan. Tyvärr lägger jag inte ut några bilder från festen för att inte avslöja min identitet..

Idag har jag vägt mig, och vågen stannade på 75,5 kg (påklädd), vilket var lite mindre än jag förväntat (det verkar som konditionspassen gjort sitt). Dock finns fortfarande rätt mycket fett kvar på magen...
Tyvärr är jag fortfarande osäker på om sjukdom är på gång eller inte (tror jag övertränat). Känns som sagt inte helt hundra, men inte direkt dåligt heller. Mer vitlök nu alltså.. Får se om det blir en vilodag efter nattens sömn, vill inte, men kanske måste.




Gonatt och sovgott, whereever you are..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar