måndag 6 februari 2012

Måndagens träning - skivstångspass

Förra veckan bokade jag in en plats på kvällens populära skivstånspass. Jag föredrar gruppass på måndagar och tisdagar pga det är så packat med folk just dessa dagar på gymmet (vi snackar kvällstid efter jobbet).
 Det här kvällspasset på måndagar blir väldigt fort uppbokat, och jag var därför nyfiken på instruktören på detta pass. Jag har ju försökt mig på dropin på det här passet för ett par veckor sedan, men gått bet pga av populariteten på passet. Nu visar det sig att man bytt instruktör... sheize..  till en som jag känner väl till (och hennes pass är inte att leka med, puh, går i ett!). Hon är i och för sig grymt bra, men lite synd att jag inte fick testa den för mig okände instruktörens. Men men det går väl fler tåg gissar jag. Kul att se fram emot det istället, japp nu tänker vi positivt! =)

Ursprung oklart, hittade bilden här: http://www.sandraasp.com/2010/05/18/

Sitter och fnular lite på vad för vikt man ska lassa på (först till benträningen, och sen lite lättare vikter till axlar, bröst, bicept, triceps mm), tror jag fegar ur lite för jag har sådan j-vla träningsverk sedan lördagen och gårdagens hårda pass. Kroppen har inte hunnit byggt färdigt känns det som innan man slamrar på samma muskelgrupper igen.. Förkylningen och "snoret" i näsan har nästan försvunnit nu, men fortfarande lite mindre hostattacker. Well well, och lite varmare utomhus har det blivit också, det går åt rätt håll nu, HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar